ששת הערים הטובות שאפשר ללכת לאיבוד


 

ששת הערים הטובות שאפשר ללכת לאיבוד בהם

שים את המפה שלך בצד ותתחיל להסתובב סביב עצמך שלושה פעמים, כשאתה הולך לאיבוד בעיר זרה זו הדרך הטובה ביותר ללמוד ולגלות דברים בעיר ולחשוף את סודותיה. כמובן שיש ללכת לאיבוד במצב רע ויש את המצב הטוב שאתה מגלה דברים חדשים, אנשים חדשים, אתה מוצא את עצמך בסוג של הרפתקה. הנה לכם ששת הערים המועדפות עלינו בכול זאת ללכת בהם לאיבוד ולחזור על זה שוב.

ונציה- עיר בצפון איטליה מלאה בתעלות מים, גשרים יפים, פניות של רחבות וסמטאות מיוחדות, עיר אולטימטיבית ללכת בה לאיבוד ולגלות בה דברים נפלאים, אלפי תיירים שמטיילים בעיר, חצרות מלאות בשמש, וקול כנפי יונים שמתעופפות להם ללא הפסקה בין הבניינים.

ורנאסי- אתה יכול למצוא את עצמך בתוף מבוך אפל בין רחובות העיר ועדיין לצאת כול פעם בנקודה אחרת. גלה מקדשים יפים, חנויות ממתקים, מציאות משי בסמטאות העיר ההודית. אינספור אופניים ונהגי ריקשות ישמחו לקחת אתכם חזרה למלון, במחיר זול שמצאים כמעט לכול טווח בעיר.

לונדון- עיר ללא הפסקה, אפלולית במראה שלה, אתם כאילו יורדים אל המחתרת מלא מבקרים כול חודש מציפים את העיר וצצים מתחנות הרכבת התחתית ואז שוב חוזרים למחתרת. אבל איפה הרומנטיקה? בקרו בבוטיקים מיוחדים, במרכז הראשי של לונדון. ואם הלכתם לאיבוד פשוט חפשו את השלט של הרכבת התחתית, בינגו אתם שוב על המפה.

טוקיו- בדומה מאוד ללונדון גם בה יש מלא תחבורה ציבורית, ורכבת תחתית, עיר מלאה באורות והבהובים של רכבים ואופנועים, מלאה באנשים, עיר שעובדת 24 שעות ביממה, ללא הפסקה, מלאה בבניינים גבוהים, אפשר קצת לקבל סחרחורת מהעומס שלה.

איסטנבול- עיר טורקית, ישנם שני דברים טובים כדי לצאת למרכז איסטנבול, אחד זה המלונות הטובים שהעיר מציעה והדבר השני זה רכבות הרים גבוהות שדרכם אפשר לראות את כול העיר. אם אתם רוצים לחזור לאזור התיירים עצרו כמה דקות לכוס תה משובח ותחזרו רגועים.

קנברה- עיר הבירה של אוסטרליה מלאה בכבישים ואוטוסטרדות, בקלות אפשר ללכת בה לאיבוד. אבל יש דברים טובים יותר ללכת בהם לאיבוד גלו את הפרברים סמוך לעיר מלאים במסעדות שמגישות אוכל מקומי טעים, לרגע תראו משפחה של קנגורו חולפים לכם אל תחששו הם רק עוברים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ששת הערים הטובות שאפשר ללכת לאיבוד